Dəstək

Sual-cavab

Bölgələrə çatdırılma xidməti varmı?

Palıd olaraq çatdırılma xidmətimiz nəinki paytaxt Bakını, eləcə də ölkəmizin digər şəhər və bölgələrini də əhatə edir. Bu zaman lokasiya və sifariş məbləğındən asılı olaraq, çatdırılma haqqı dəyişir.

Alınan məhsullara zəmanət verilirmi?

“Palıd 2015”MMC satışını həyata keçirdiyi məhsulları birbaşa olaraq istehsalçıdan tədarük edir və bütün məhsulları zəmanət ilə təmin edir. Korporativ (topdan) müştərilər üçün isə zəmanət şərtləri pərakəndə satışda olduğundan fərqlənir və bu barədə sifariş verilərkən əməkdaşlarımız tərəfindən ətraflı məlumat verilir.

Necə sifariş verə bilərəm?

www.palid.az/shop keçidindən istifadə edərək asanlıqla sifariş verə bilərsiniz. Ehtiyacınız olan məhsulu tapdığınız zaman onu səbətə əlavə edib, müvafiq xanalarda əlaqə məlumatlarınızı qeyd edərərk, sifariş prosesindən keçə bilərsiniz. Sifariş qəbul olduqdan sonra Sizinlə əlaqə saxlanılıb lazımı prosedurları izah edəcəklər.

Korporativ (topdan) müştərilər kimlə və necə əlaqə saxlamalıdır?

Korporativ müştərilərimiz saytda qeyd olunan +994557588080 və ya *2015 nömrələrı ilə əlaqə saxlaya bilərlər. Bu zaman onlar müvafiq korporativ şöbəyə yönəldiləcək. Bununla yanaşı, [email protected]  e-mail ünvanımıza yazaraq növbəti addımlar barədə məlumat əldə edə bilərlər.

Sizinlə necə əlaqə saxlamaq olar?

Bizimlə əlaqə saxlamaq üçün ilk növbədə portalımızın sağ aşağı küncündə yer alan canlı çatdan və ya “WhatsApp” mesencerdan. Əlavə olaraq, saytımızda qeyd olunan +994557588080 və ya *2015 nömrələri ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.